רוצה לצאת מהשגרה עם המשפחה שלך? מעוניין להשאיר את המחשב הרחק מאחור ולא לחשוב על שום דבר? אם כך, הגיע הזמן לצאת קצת לטבע, וטבע זה צפון הארץ. הצפון זה מסוג אותם המקומות שתמיד יפה לבקר בהם, בין אם אתה בוחר לעשות זאת באביב, בסתיו או בכל עונה אחרת, אז למה אתה מחכה? הגיע הזמן שגם אתה תיקח פסק זמן מכל הלחצים ותצא לחופשה מקסימה עם המשפחה, והדבר היחיד שעליך לחשוב עליו זה על השאלה איזו חופשה בדיוק אתה מחפש. האם אתה רוצה חופשה שתכלול לינה? או שאולי כמה שעות של נסיעה בנופים הקסומים של הצפון תספיק לך? האמת היא, שאם אתה רוצה לא רק ליהנות מהטבע ומהנופים אלא אתה גם רוצה לעשות זאת בדרך אחרת ושונה, כדאי יהיה לחשוב על טיול טרקטורונים מרגש. בדרך כלל אנשים לא יוצאים לטיולים כאלה על בסיס יומי, כך שאתה יכול להיות בטוח שאם תעשה זאת זו תהייה חוויה שונה ומיוחד עבור כל המשפחה.

איך מתכננים טיול כזה?

אם חשבת לרגע שאתה צריך לשכור לבד את הטרקטורון לכל המשפחה וגם לתכנן את המסלול שאליו תיסעו, כדאי שתדע שאתה טועה. היום הדברים כבר לא עובדים בצורה כזאת, כי היום אתה יכול לפנות אל חברה מקצועית שתוכל לעשות עבורך את כל העבודה הזאת. זה אומר שתוכל להתקשר אל אחת מהחברות המובילות, להציג את הבקשה שלך ומייד תקבל הרבה אופציות למסלולים שונים. בצפון הארץ לא חסרים שבילים ומסלולים שבהם אפשר לעבור עם הטרקטורון, כך שכל מה שאתה צריך לבחור זה את המסלול המתאים לך. שים לב שאתה יכול לשלב בעניין גם ארוחות בשטח ואפילו לינה, אז למה שלא תתייעץ עם המשפחה וכך תוכל לתכנן את הטיול שיהיה מושלם מבחינת כולם?

האם זו הוצאה כלכלית כבדה מידי?

קשה לדבר על דרך מקורית לראות את הצפון עם כל המשפחה ולא לדבר על עלויות, כי איזה הורה לא יודע שלקחת את המשפחה לחוויה שונה זו לא הוצאה כלכלית? אם גם אתה חושש מהעניין כדאי שתדע שהיום זה לא יקר מידי, כך שכל מה שאתה צריך הוא להחליט עם איזו חברת טיולים אתה יוצא למסע הזה. אף אחד לא אמר שאתה צריך לצאת לטיול טרקטורונים עם החברה הכי יקרה שיש, אך בתחום הזה לא בטוח שהכי זול הוא הכי משתלם. אסור לשכוח שאחד מהדברים הכי חשובים בטיול הטרקטורונים המשפחתי זו הבטיחות והעובדה שאתה רוצה שכולם יחזרו הביתה בשלום. לכן כדאי לברר מראש שהחברה שאליה אתה פונה אכן עובדת עם כל האישורים שצריך ושיש ביטוח לכל הנוסעים. כך תוכל לנסוע בראש שקט ולהיות בטוח שהכול יסתיים על הצד הטוב ביותר. 

תגיות: