לתכנן יום גיבוש זו אולי אחת מהמשימות הכי מורכבות שבעלי עסקים צריכים להתמודד איתן מידי פעם, כי בכל פעם השאיפה היא להפיק יום גיבוש מקורי. אפילו אם יום הגיבוש האחרון היה הצלחה גדולה לא בטוח שכדאי יהיה לחזור בדיוק על אותה תוכנית, כי מה עם קצת מקוריות ושינוי? האמת היא, שאם אתם רוצים להפיק יום שהעובדים שלכם ייהנו ממנו ואם חשוב לכם שהם ירגישו את ההשקעה שלכם, כדאי יהיה לחשוב על טיול טרקטורונים בצפון. רוב האנשים ישמחו מאוד לנהוג על טרקטורון, אם כי רק מעט אנשים יארגנו בעצמם חוויה כזאת, כך שאם המשרד יארגן זאת עבורם הם יתרגשו מכך מאוד. בנוסף לכך, במסגרת יום גיבוש כזה אפשר ליהנות לא רק מהנסיעה עצמה בטרקטורון, אלא גם מהנופים הקסומים שיש בצפון הארץ, מעצם העובדה שיוצאים מהשגרה ומכך שעושים פעילויות שונות ומגוונות.

אל תוותרו על לינה בשטח

אם חשוב לכם שיום הגיבוש הפעם יהיה משהו בלתי נשכח, כדאי יהיה לשלב בו גם לינת שטח. זה אומנם נשמע מורכב ולא את כל העובדים יהיה לכם קל לשכנע ללון בשטח, אך האמת היא שזה כן יוכל לגבש ביניהם בצורה מושלמת. אם אתם חוששים מכל ההתעסקות שבהפקת יום כזה ומהלוגיסטיקה, כדאי יהיה לקחת בחשבון את העובדה שיש היום חברות מקצועיות שיכולות לארגן עבורכם הכול. כלומר, יש חברות מקצועיות שלא מסתפקות רק בלהשכיר את הטרקטורונים עצמם או בלשלוח מדריכים שילוו את הקבוצה בנסיעה, אלא הן גם מארגנות את כל שאר הדברים. אי אפשר להזמין עובדים ליום גיבוש כזה ולא לדאוג לאווירה טובה, לאכול מצוין ופינוקים נוספים, ולכן חשוב לפנות אל חברה שתוכל לקחת על עצמה את כל האחריות הזאת. לינה בשטח אומנם דורשת התארגנות ולוגיסטיקה אך אתם תראו שזו חוויה שהעובדים שלכם לא באמת יוכלו להישאר אליה אדישים.

איך בוחרים את המסלול המתאים?

כמו שאתם בוודאי יודעים, ישראל זו אומנם מדינה קטנה אך יש בה הרבה מאוד מה לראות. מצד אחד קיים המדבר עם נופיו עוצרי הנשימה ומצד שני אפשר ליהנות גם מנופי הצפון המרהיבים ומכל הנחלים המלאים במים. לכן אפשר להבין את הדילמה שלכם בנוגע ליעד הטיול, שכן בכל יעד כזה האווירה תהייה שונה. מעבר לכך שתוכלו להתייעץ עם העובדים עצמם כדי להבין מה מושך אותם יותר, תוכלו גם להתייעץ עם המדריכים של החברה המקצועית. חברה מקצועית שעוסקת בטיולי טרקטורונים תוכל להמליץ לכם על המסלולים המתאימים ביותר לקבוצות כמו שלכם, ומעבר לכך, בהמלצות של חברות מקצועיות תהייה גם התייחסות למזג האוויר ולתנאי השטח. אומנם הפקת יום גיבוש כזה תדרוש מכם התעסקות ולא מעט תשומת לב אך אתם יכולים להיות בטוחים בהצלחת החוויה הזאת מבחינת העובדים והעסק.

 

תגיות: