לתכנן יום גיבוש זו אחת מהמשימות הכי מורכבות שאיתן צריכים להתמודד מנהלי עסקים, ולכן בהחלט אפשר להבין אתכם אם גם אתם תוהים לגבי הנושא הזה. אין ספק שאתם יכולים לבחור באופציה של עוד ארוחת ערב במסעדה או שייט שאליו תיקחו את כל העובדים, אך האם לא הגיע הזמן לעשות משהו קצת יותר מקורי? מתוך הרבה רעיונות שיכולים להתאים ליום גיבוש לעובדים כדאי יהיה לקחת בחשבון את האופציה של טיולי טרקטורונים עם מדריכים מקצועיים, כי זו חוויה שקשה להישאר אליה אדישים. חוויה כזאת משלבת את ההתרגשות של נהיגה בטרקטורון, דבר שלא כולם חוו בעבר, ושנית, היא כוללת גם את המפגש עם הטבע שיכול להרגיע, לשמח ולעשות טוב על הנשמה. בעידן המודרני שבו אנחנו חיים הרבה אנשים לא מספיק פוקחים את העיניים ומסתכלים על הטבע המקסים שיש לנו בארץ, כך שהאפשרות של טיול מאורגן שכולל את הכול ביחד זו יכולה להיות בחירה נפלאה.

חברה מקצועית לטיולי טרקטורונים

אם גם אתם מתעניינים באפשרות של יום גיבוש שיכלול טיול טרקטורונים, כדאי שתדעו שיש לא מעט חברות שמציעות שירותים כאלה בימינו. לכן כדאי לכם לבדוק לאיזו חברה אתם פונים, ומומלץ להתייחס לא רק להצעת המחיר. כלומר, כמובן שהצעת המחיר חשובה ואי אפשר להתעלם ממנה, אך חשוב לא פחות לדעת מזה כמה זמן עוסקים המומחים בתחום, כמה מדריכים יעמדו לרשותכם ומה בדיוק כולל השירות. האם החברה מציעה לכם מספיק מסלולים שביניהם תוכלו לבחור? האם השירות כולל גם ארגון של לינת שטח לעובדים? או אולי ארוחת צהריים שתוגש להם במהלך המסלול? בדקו את כל הפרטים האלה כי המטרה צריכה להיות בחירת חברה מקצועית שאיתה תצאו כמה שיותר מרוצים.

היתרונות של יום גיבוש בטבע

במידה ועדיין יש לכם דילמה והתלבטות בין יום גיבוש שכולל נסיעה בטרקטורונים בשטח ובין כל יום גיבוש אחר, כדאי שתדעו שלטבע יכולה להיות השפעה חיובית ביותר על העובדים. ראשית, אם תעשו סקר קצר בין העובדים שלכם אתם תראו שרבים מהם לא באמת יוצאים לטייל במהלך חיי היום יום או בסופי השבוע, ושנית, יש משהו ביציאה מהשגרה שמחבר בין אנשים. אם תחשבו על כך אתם תשימו לב שהעובדים שלכם תמיד נפגשים במשרד או מקסימום בקפיטריה או במקומות כמו כנסים ואירועים עסקיים. מקומות כאלה תמיד כוללים 4 קירות ולכן הנפש לא באמת יכולה לעוף ואלה לא הזדמנויות שמאפשרות לעובדים שלכם לנסות להתחבר אחד לשני גם ברבדים אחרים. אם חשוב לכם שהעובדים שלכם יהיו מגובשים, וזה בהחלט דבר שצריך להיות מהותי עבורכם, כדיא יהיה לחשוב על יום גיבוש בטבע. הטרקטורונים מרגשים והנסיעה בהם לא מסוכנת כך שמדובר על יום גיבוש עם יתרונות רבים וזה מומלץ בחום. 

 

תגיות: