כל מנהל ארגון או חברה יודע שכדי שהעבודה תיעשה במרץ ומתוך חיוניות, עליו לצ'פר מידי פעם ולפנק את העובדים שלו בפעילות יוצאת דופן ובלתי שגרתית. אין השוואה לתפוקה בעבודה לאחר ימי ההתרעננות לבין הימים החדגוניים והמשמימים שלפני כן. היכן כדאי לקיים את ימי הגיבוש הללו? מה יהיה המקום שמצד אחד יעניק לכל אחד מאנשי הצוות את תחושת השחרור והנופש, אך מצד שני יאחד בין כולם ויתרום לתחושת הגיבוש ולכימיה בין כולם? וילת נופש! – זהו המענה המושלם שיענה על כל הדרישות. גם נופש וגם גיבוש, ומי שירוויח מכל זה, זה מנהל החברה או בית העסק.

וילות בגורן להשכרה – כדי לגבש את אנשי הצוות

בוילות הנופש יש את כל מה שאתם מחפשים לנופש המושלם. יש את החדרים המאובזרים והמפנקים. יש את חדרי הרחצה הנעימים, יש את הנופים המדהימים המשתקפים מהחלונות וכמובן ישנה הבריכה האטרקטיבית שהופכת את השהות בוילה למפנקת וחווייתית במיוחד. הסלון יהיה בדרך כלל מתאים גם הוא לפעילות חברתית של כל הצוות יחד על מנת שתוכלו להגיע אל המטרה שלכם אשר לשמה יצאתם לימי הגיבוש בוילה.

וילה טופ גן – ההמלצה החמה שלנו לימי גיבוש

מבין שלל וילות בגורן להשכרה, קבלו את המלצתנו החמה על וילה ייחודית ומיוחדת המתאימה בדיוק לצרכים שלכם כמנהלי חברה או עסק, המעוניינים להוציא את צוות העובדים לימי התרעננות ונופש לשם גיבוש ואיחוד של כל הצוות. התנאים המדהימים שמוצעים לנופשים במתחם, יפתחו את הלבבות וישדרגו את היחסים שבין אנשי הצוות לטובת העסק שלכם. הבילוי בוילה מבלי שלא יהיו משימות דוחקות הנושפות בעורף כפי שקורה בעבודה, יובילו לשיחות נינוחות בין כולם ולהיכרות מחודשת בין כל אנשי הצוות שנפגשים אמנם בכל יום, אך המרוץ והלחץ של העבודה, אינם מאפשרים את השיח הנינוח ביניהם.

מה תמצאו בוילה טופ גן?

·         חדר קולנוע - וילה טופ גן היא הוילה היחידה בארץ המציעה מעבר לכל האטרקציות שבה גם את חדר הקולנוע הפרטי והמפנק. חדר הקולנוע מאובזר היטב עם מערכת שמע איכותית במיוחד, סטרימר, כורסאות עור נוחות וכל מה שימקסם את האווירה כאשר תשבו יחד עם כל הצוות שלכם.

·         חדרי אירוח מפנקים – בוילה, חמישה חדרי אירוח מפנקים במיוחד עם חדרי רחצה צמודים, מיזוג אוויר, ארונות לאחסון הבגדים ועוד. בחלק מהחדרים ישנה האמבטיה האיטלקית בעיצוב מיוחד.

·         מטבח ופינת אוכל –מטבח מאובזר שמכיל את כל מה שתצטרכו כדי להכין לעצמכם מנות טעימות בטעמים של חופשה. מקרר גדול, כיריים נוחים, מיקרוגל וכל הכלים שתזדקקו להם עבור הבישול במקום.. יש גם את פינת האוכל היוקרתית המתאימה ל-20 איש.

·         סלון –ישנו כמובן הסלון המרווח והמפנק עם שולחן סנוקר איכותי.

·         חצר – החצר טובלת בנופיה הקסומים של הצפון ותמצאו בה גם את בריכת השחייה הייחודית שמתאימה גם לקיץ וגם לחורף.

תוכלו ליהנות משלל פינוקים נוספים בתשלום, להנאת כל הקבוצה שלכם.

 

Tags: