מתי בפעם האחרונה לקחת את כל המשפחה לעבור חוויה אחרת? שונה ומרגשת? כמה פעמים אפשר לקבוע עם הילדים בעוד מסעדה? או לקחת אותם לראות עוד סרט? מידי פעם המשפחה צריכה לצאת מהשגרה ולעשות משהו אחר, כך שברור מדוע אתם חושבים על טיולי ריינג'רים. התרומה הראשונה של טיולים כאלה היא עצם העובדה שאתם יכולים לצאת מהשגרה, לראות עולם אחר וליהנות מכך שהילדים שלכם לא מחוברים כל שנייה לאינטרנט. בעידן שבו אנחנו חיים קשה לראות את הילדים מניחים לרגע את הטלפון הנייד בצד, ולכן כדאי לקחת אותם לנסיעה מרגשת בריינג'רים כי בצורה כזאת הם יוכלו קצת להתחבר לטבע ולא לרשת האלחוטית. התרומה הנוספת של חוויה כזאת היא מבחינת הגיבוש המשפחתי והזמן שתבלו ביחד, שכן בחיי היום יום הרבה פעמים לא יוצא לנו בכלל לבלות אחד עם השני.

איזה סוג של טיול יתאים לכם?

אם תיפנו אל מספר חברות מקצועיות שעוסקות בתחום טיולי הריינג'רים תוכלו לראות שיש הבדלים בין מה שכל חברה מציעה לכם. יש חברות שמסתפקות רק בלתת ללקוחות שלהן את כלי הרכב עצמם אך יש גם חברות שמציעות שירותים נוספים כמו:

-          ארגון ארוחות בשטח

-          ארגון  לינה בשטח

-          מדריכים מקצועיים שילוו את הטיול ועוד

לכן כדאי לכם לחשוב על איזה סוג של טיול אתם חולמים ומה בדיוק הייתם רוצים, שכן בסופו של דבר המטרה היא לצאת כמה שיותר מרוצים. אם אתם רוצים שהחוויה לא תיגמר לכם אחרי שעתיים-שלוש, בהחלט כדאי יהיה לקחת בחשבון את האפשרות של שילוב לינה או ארוחות בשטח. אלה חוויות שבחיי היום יום אנחנו לא עוברים באופן טבעי ועלינו ליזום אותן, ואתם תראו שזה בהחלט יתרום לא מעט להנאה שלכם מכל העניין.

חופשה בגליל במחיר שלא הכרתם

יש הרבה סגנונות של חופשות בגליל שאליהן אפשר לצאת עם כל המשפחה, כך שאפשר להבין מדוע אתם רוצים לבדוק, בין היתר, את שאלת העלויות. לא לכל משפחה יתאים לצאת לסגנון החופשה היקרה ביותר שיש, אך מצד שני, לא בטוח שמידי פעם להשקיע בחופשות משפחתיות זה כל כך נורא. שימו לב שאם תיפנו אל מספר חברות תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות, להשוות ביניהן וכך לדעת איפה מחכה לכם הדיל הכי טוב שיש. כאשר מצליחים לשלם על חופשה משפחתית פחות כסף בדרך כל ההנאה עוד יותר גדולה, אז למה שלא תבדקו בין היתר האם יש גם מבצעים או הנחות במקרים מסוימים? המשפחה שלכם זקוקה לזמן האיכות הזה ואתם זקוקים לשינוי ולגיוון באווירה ובנופים שאתם רואים כל יום. לכן בהחלט כדאי להחליט מראש מה התקציב שיש לכם לחופשה כזאת ולצאת ליהנות מחוויה בלתי רגילה ומיוחדת. 

תגיות: