אם יש לכם עסק עם מחלקות שונות ולא מעט עובדים אתם בוודאי יודעים שלא קל לענות על השאלה איזה קשרים כדאי ליצור בין העובדים ואיך עושים זאת. כלומר, זה ברור שבסופו של דבר מדובר על כימיה בין אנשים אך יש לא מעט דברים שאתם, בתור מנהלי העסק, יכולים לעשות. אחד מהדברים זה לקחת את העובדים שלכם מידי פעם לימי כיף, אז למה אתם חושבים פעמיים? יום כיף אומנם יעלה לא מעט לעסק אך מצד שני, בדיוק בהזדמנויות כאלה העובדים יכולים להתחבר זה לזה יותר, ליצור חברויות ואח"כ לתת מעצמם יותר לקידום העסק. זה מוכח שכאשר יש קשרים טובים בין העובדים העסק משגשג יותר ולכן אנחנו ממליצים לכם לא לזלזל בעניין הזה ולעשות הכול כדי שהעובדים יתחברו זה לזה. 

טיול מרגש בטבע

אפשרות טובה שלא מעט אנשים בוחרים בה בשנים האחרונות היא לקחת את צוות העובדים לבילוי בטבע, אך לא תמיד מדובר על טיול הליכה. במקום ללכת ובמקום לעייף את העובדים שלכם אתם יכולים לקחת אותם לטיול רייזרים או טרקטורונים, אז למה לחשוב פעמיים? טיולי רייזרים לעובדים לא במקרה הפכו להיות להיט גדול כי הם מגלמים בתוכם את כל מה שצריך מיום כיף: 

  • זה טיול מאתגר אך לא יותר מידי 
  • זו יציאה מהשגרה
  • טיול כזה כולל הנאה מהטבע עצמו 
  • זה מאלץ את העובדים לתקשר זה עם זה 

לכן אתם יכולים להיות בטוחים שגם במקרה של העובדים שלכם הם מאוד יתרגשו מכל העניין, אז למה אתם מחכים? זה לא משנה מתי בפעם האחרונה לקחתם אותם לבילוי מפנק כי אף פעם זה לא מאוחר מידי וזה גם לא יותר מידי לקחת אותם לכמה ימי כיף. 

בחרו עם איזו חברה אתם יוצאים למסע הזה 

האמת היא שבשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות לא מעט חברות של טיולי טרקטורונים ורייזרים בצפון הארץ ולכן ברור מדוע אתם בדילמה. איך בוחרים את החברה הכי טובה שיש? ואיך תוכלו לדעת שהעובדים שלכם במקום הנכון וכי לא יקרה להם דבר תוך כדי הטיול? אין ספק שהניסיון של המדריכים בחברה המקצועית חשוב אך זה לא הנתון היחיד שיש להתייחס אליו. מעבר לכך צריך גם לבדוק שאתם בוחרים חברה שעובדת עם כל הביטוחים שצריך וכדאי גם לוודא שהרייזרים עצמם נמצאים במצב תקין. הדבר האחרון שאתם צריכים זה שיקרה משהו לא טוב לעובדים שלכם בדרך ויש לכך קשר ישיר לשאלה באיזו חברה מקצועית אתם בוחרים. אתם תראו שאם תעשו את הדברים בצורה רצינית ואם תשקיעו בבחירת החברה המקצועית, הרי שהתוצאה הסופית תהיה מוצלחת, אז למה אתם מחכים? לעובדים שלכם מגיע לצאת מהשגרה, להתחבר לטבע ואחד לשני כך שאין ספק שזו השקעה נבונה. 

תגיות: