בתור מנהלי העסק אתם הם אלה שאחראים, בין היתר, על כך שהעובדים יהיו כמה שיותר מרוצים. עובדים מרוצים הם עובדים שמגיעים עם חיוך לעבודה, אך בעיקר, אלה עובדים שנותנים מעצמם יותר בעת הצורך. זה לא במקרה שבכל חברה ובכל משרד יש כמה פעמים בשנה ימי כיף, אז למה שלא תשקיעו בעובדים שלכם גם אתם ותיקחו אותם ליהנות מחוויות משותפות ביחד? אם הדבר הטבעי שעובד לכם בראש זה לקחת את העובדים לעוד ערב של שירה בציבור או למסעדה טובה, כדאי שתדעו שאתם יכולים גם להיות מקוריים יותר, ואחת מהאופציות הכי טובות זה טיול רייזרים לעובדים. טיול רייזרים, או טרקטורונים, זו חוויה שהרבה אנשים אומנם לא יארגנו לעצמם, אך כאשר מישהו אחר מרים את הכפפה ומארגן עבורם חוויה כזאת הם יכולים ליהנות מכך מאוד. במסגרת טיול כזה העובדים שלכם יוכלו לבלות ביחד, להיות אחד עם השני, ליהנות מטבע מקסים ואפילו מהנהיגה עצמה בכלי הרכב הנפלא הזה. תוכלו להיות בטוחים שהם כולם יחזרו מרוצים, אז למה אתם מחכים?

בחרו את היעד הכי טוב שיש

אם חשבתם שיש היום טיולי רייזרים רק באזורים שונים בארץ, בוודאי תשמחו לדעת שאתם טועים, כי ככל שעוברות השנים ניתן לראות שטיולים כאלה מתקיימים בכל פינה ובכל אזור. לכן, בין אם אתם רוצים לקחת את העובדים לטיול במרכז, בצפון או בכל אזור אחר, הרי שזה יהיה אפשרי. כדאי לבדוק כמה זמן תרצו שהטיול הזה יימשך, כי יש הבדל בין טיול של שעה – שעתיים ובין טיול שנמשך יום שלם וגם כולל לינה בשטח. לא לכל האנשים יתאים הרעיון של לינת שטח, אך יש הרבה אנשים שדווקא מאוד יתרגשו מהעניין הזה וישמחו לקחת חלק בחוויה כזאת. מומלץ ביותר להחליט מראש כמה זמן צריכה, מבחינתכם, להימשך החוויה כי כך יהיה לכם יותר קל לבחור את המסגרת המתאימה, את היעד ואת המסלול עצמו.

מדריכים מקצועיים וחברה אמינה

שני הדברים הכי חשובים שצריך לשים לב אליהם כשרוצים לארגן טיול רייזרים לעובדים, זה שיש על מי לסמוך. כלומר, החברה המקצועית חייבת להיות אמינה ולעבוד עם כל האישורים הנדרשים, והמדריכים בה חייבים להיות אנשים שמכירים את התחום לעומק. סביר להניח שעבור רוב העובדים שלכם זו תהייה הפעם הראשונה שהם ינהגו על רייזר או על טרקטורון, ולכן חשוב שיהיו במקום כמה מדריכים מקצועיים שעליהם ניתן יהיה לסמוך אם חלילה משהו יקרה. מעבר לכל אלה, אם אפשר לבחור חברה שבה צוות ההדרכה כולל גם אנשים נחמדים ואדיבים הרי שזה עדיף, כי לפני הכול המטרה היא כמובן לגרום לעובדים שלכם להיות כמה שיותר שמחים וליהנות. יום כיף כזה יקרב בין כל העובדים ואתם תראו שההשקעה הזאת בהחלט תהייה משתלמת.

 

תגיות: