מתי בפעם האחרונה השארתם את הילדים אצל ההורים של אחד מכם ונסעתם פשוט לסוף שבוע מהנה עם החברים הכי טובים? זה נכון שכל מה שרציתם בשנים האחרונות היה להצליח בעבודה ולהקים משפחה, אך מי אמר שצריך לזנוח את החברים בגלל זה? האמת היא, שכל מה שאתם צריכים זה להחליט שבילוי עם החבר'ה זה דבר שמספיק חשוב לכם ולארגן אותו, כי מי לא רוצה להיות לפעמים עם החברים הכי טובים שלו? זה נכון, אתם יכולים לצאת איתם לעוד מסעדה או פאב בסוף הקרוב, אך לא הגיע הזמן לעשות משהו מקורי יותר? אם מעולם לא יצא לכם לצאת לטיול טרקטורונים או רייזרים, אז למה שלא תתעשו את זה עכשיו?

תכננו את הטיול

הדבר הראשון שצריך לדעת על טיולי רייזרים, בין אם מתקיימים בצפון ובין אם בדרום, זה שכדאי לתכנן הכול בקפידה. זה אומר שהדבר הראשון שצריך לעשות זו רשימת מוזמנים, כי יש הבדל בין טיול עם זוג חברים ובין טיול שיגיעו אליו עוד הרבה אנשים אחרים. זה נכון גם מבחינת הלוגיסטיקה כי אם אתם הרבה זוגות של חברים יהיה עליכם לפנות אל חברה מספיק גדולה שברשותה מספיק כלי תחבורה. מעבר לכך, כדאי לזכור שאם אתם הרבה אנשים בדרך כלל זה ייצא יותר זול לכל אחד ולכן חשוב לדעת מראש כמה אנשים מגיעים.

לינה בחוץ

עוד דבר שאפשר להוסיף לכל החוויה הזאת וכך להפוך אותה לעוד יותר מיוחדת, זה ללון בחוץ. מדובר על חוויה שרובנו עוברים כשאנחנו צעירים ואחר כך מספיקים לעשות זאת, אך האמת היא שיש בזה משהו מקסים. לכן כדאי לכם לחשוב גם על האופציה של לינת שטח, ואין כל סיבה לחשוש מהתנאים. חברה שיכולה לארגן לכם טיול רייזרים לכל החבר'ה יכולה גם לארגן לכם את נושא הלינה ואתם תראו שהכול יהיה מאוד נוח עבורכם. תוכלו ללון במקום שהוא מצד אחד מסודר ומצד שני המקום יהיה בשטח ויכלול טבע ונופים מקסימים.

מתי הכי כדאי לכם לנסוע?

טיולי רייזרים מתקיימים כל השנה, אך בכל עונה הם מציעים משהו שונה. ראשית, כדאי לכם לבחור את היעד שאליו אתם רוצים לנסוע ושבו אתם רוצים לטייל, כי המקומות שונים אלה מאלה. שנית, חשוב לדעת שאומנם זה נראה כאילו הטיולים האלה מתאימים יותר לאביב ולקיץ כי מדובר על רכבים פתוחים, אך גם הסתיו והחורף אלה עונות מקסימות להתקרב בהן לטבע. הטבע בישראל עוצר נשימה, ובמיוחד אם מזה זמן רב אתם מתעלמים ממנו ולא יצא לכם לבלות בחוץ. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שחוויה כזאת תהייה בלתי נשכחת ואתם תראו שאם תיקחו את כל החברים הכי טובים שלכם זה יהיה טיול מרגש במיוחד.

 

 

תגיות: