חברת 'רייזר טריפ' מתמחה כבר למעלה מ-15 שנה בתחום התיירות, וטיולי שטח של נהיגה בקבוצות על רכבי RZR חברות, לימי כיף, ימי גיבוש, אירועים פרטיים ועוד!

מדובר בחוויה מטריפה של טבע, נוף וספורט אתגרי - נהיגה בשטח ורכיבה ברמות הגבוהות ביותר.

 


על מה נוהגים? ה- RZR הוא "חיה מזן אחר" המוגדרת בעולם כ- Sport Recreational Utility Vehicle או בקיצור SUV. ה- RZR תוכנן במקור כרכב ספורטיבי "עצבני" Side By Side  לצרכי פאן וספורט ולא ככלי עבודה לגננים וחקלאים כפי שניתן לחשוב.
אנו מציעים טיולי טרקטורונים מגבשים בתנאים הנוחים ביותר, ורכיבה אתגרית בתוואי השטח היפיפיים של הגליל עם אפשרות ללינה 'באחוזת הדקל' המפנקת.
'רייזר טריפ' מציעה את כל החבילה של הנאה וחופשה אתגרית ברמת הפרימיום לשוחרי הטבע והספורט ולכל המעוניינים לשלב חופשה מפנקת וחוויה אתגרית על רכבי השטח המתקדמים ביותר בעולם!
מייזם 'רייזר טריפ' הוקם מאהבה לנהיגת שטח ספורטיבית

 


עם אהבה לנוף טבע ואדם.
אז מה אנחנו בעצם מציעים לקבוצות ?
טיולי במגוון מסלולים אתגריים משעה ועד יום שלם ברייזרים זוגיים ורביעיות, מבית POLARIS RZR  ו 1000-ARCTIC-CAT  שנת 2016. המסלולים מודרכים ומשלבים תצפית פנורמית על הגליל התחתון מהכנרת ועד מפרץ חיפה.


קומפלקס יוקרתי ובו סוויטות, בריכת שחיה, ספא ומתחם שהיה עם מטבח מקצועי, לשהייה משולבת עם ארוחות בוקר וברביקיו על בסיס שעתי או לינה ללילה. ניתן לשלב עיסויים, סדנאות והרצאות.


לדף אחוזת הדקל
 
ארוחות בוקר חלבית, וארוחת צהריים משולבת בשרים על האש בשטח (כשר).  

כרטיסים משולבים ומוזלים לאטרקציות- פיינטבול, קייאקים, רפטינג וכו'.