אם אתה מנהל עסק עם מספר עובדים אתה יודע לומר שעובדים שאינם מרוצים עלולים לפגוע בעסק עצמו. אם לא תתחייס יפה לעובדים, תשלם להם בזמן ותשקיע בהם מבחינת גיבוש ותנאים נוספים, הם עלולים לחפש מקומות עבודה אחרים או פשוט לא לתת מעצמם את המאה אחוז. במילים אחרות: לשמור על העובדים מרוצים זה טוב לעסק שלך או לחברה שאתה מנהל, וכעת רק נשאר לבדוק איך עושים זאת, כי זו לא משימה קלה. סביר להניח שגם אתה משקיע לפחות פעם בשנה ביום גיבוש, כי חשוב לגרום לעובדים לבלות ביחד גם מעבר לשעות העבודה ומחוץ למשרד. עם זאת, יש גם הרבה מנהלים שלא באמת משקיעים מספיק בימי הגיבוש ועושים בכל פעם את אותו ריטואל: הופעה, מסעדה ואיזה משחק חברתי. אם אתה רוצה להיות שונה ואם אתה באמת רוצה לתת לעובדים שלך את הטוב ביותר כדאי יהיה לחשוב על יום גיבוש שכולל טיול טרקטורונים, כי בדבר אחד אתה יכול להיות בטוח: הם אל יישארו אדישים לחוויה כזאת.

יוצאים מהמחשבים ומתחברים אל הטבע

ברוב המשרדים של ימינו אנשים מבלים שעות על גבי שעות מול המחשב, ולכן ברור מדוע אחרי יום עבודה ארוך אנחנו מרגישים עייפים כל כך. לפעמים נדמה שכל מה שאנחנו עושים בחיים מתנהל מול המחשב, בין אם זו עבודה, סרטים, סדרות או אפילו היכרויות עם אנשים. לכן, אם גם במשרד שלך העובדים מבלים את רוב הזמן מול המחשב כדאי יהיה להוציא אותם מהשגרה ולקחת אותם קצת לטבע. טיול טרקטורונים זו דרך נפלאה שבה הם יעזבו הכול בבת אחת ויתחברו אל הנופים הירוקים של הצפון, אל הריחות ואל האווירה הטובה. לכן אתה יכול להיות בטוח שזו תהייה בחירה נפלאה, כי מי מאיתנו לא זקוק מידי פעם לחיבור לטבע ולדבר האמיתי?

האם זה יעלה הרבה לעסק שלך?

קשה לדבר על הפקת ימי גיבוש ולא לבדוק, בין היתר, כמה זה יעלה. אומנם אתה רוצה לתת לעובדים שלך את הטוב ביותר ובוודאי תשמח לראות אותם מאושרים ושמחים ביחד, אך האם בשל כך אתה מוכן להכניס את העסק שלך לחובות? כמובן שלא. לכן חשוב לבדוק מראש כמה זה עולה וכדאי לקבל הצעות מחיר ממספר חברות שעוסקות בתחום הזה, כי רק כך ניתן יהיה להשוות, להתמקח ולגרום לכך שיום הגיבוש לא יהיה יקר מידי. כמו כן, כדאי גם לבדוק האם החברה המקצועית שאליה אתה פונה לארגון יום הגיבוש תכלול במחיר את ארוחת הצהריים, כי אתה הרי לא יכול לקחת את העובדים לחוויה כזאת ולא להגיש לכם אוכל טעים. לרוב לא מדובר על הוצאה כלכלית גדולה מידי ואתה תראה שזה יעשה לעסק שלך רק טוב, אז למה אתה מחכה? 

תגיות: