מי מאיתנו לא רוצה לפעמים לצאת מהשגרה שבה הוא חי? לעשות משהו אחר, להתנתק מחיי היום יום וליהנות יותר בטבע? האמת היא, שבלי לשים לב אנחנו כולנו מבלים יותר מידי זמן מול המחשבים והטלפונים הניידים, ולכן האפשרות של השכרת וילות בצפון מידי פעם יכולה לבוא בחשבון. מעבר לכך שתוכלו לחשוב על וילות בצפון ולבחור לכם מקום מפנק, כדאי יהיה לחשוב גם על מפגש אמיתי עם השטח, כי עם יד על הלב, מתי בפעם האחרונה עשיתם את זה? בחיי היום יום כולנו נוסעים ברכבים נקיים, יפים ובעיקר ממוזגים, אך האמת היא שיש משהו בחיבור אל הטבע. לכן, אם אתם מחפשים חוויה מיוחדת, שונה וכזאת שתוציא אתכם מהשגרה, כדאי יהיה לחשוב לא רק על וילות בצפון אלא גם על האפשרות של טיולי שטח שכוללים לינה.

 

למי זה יכול להתאים?

יכול להיות שגם לכם זה קורה: בשנייה הראשונה שאתם שומעים על טיולי שטח אתם חושבים שזה לא בשבילכם, כי מי ינהג עכשיו ללא מזגן? והאם לא מדובר על מסלולים קשים ומאתגרים מידי לגילכם? האמת היא, שזה בכלל לא כך, כי היום טיולי שטח יכולים להתאים לכל אחד. החוויה של טיולי שטח כוללת:

-          נסיעה במסלולים מרהיבים

-          יציאה מהשגרה וחיבור לטבע

-          נהיגה עצמית על רכב שטח משוכלל

ובנוסף לכל זה, אתם גם יכולים להוסיף לכל העניין לינה בשטח! זה נכון שהאפשרות של וילות בצפון יכולה להיראות קוסמת לרבים מאיתנו, אך למה לא להגיע אל אותן וילות בצפון אחרי יומיים של לינה בשטח? כך תוכלו ליהנות בחופשה שלכם מכל העולמות, כי אחרי שתנהגו על רכב שטח ואחרי שתישנו על אימא אדמה, החוויה של כניסה אל וילות בצפון תהייה עוד יותר מפנקת וטובה!

 

אתם קובעים את המסלול

אם חשבתם לרגע שכאשר מדברים על טיולי שטח אתם צריכים להסכים רק למה שהמדריך מציע וחובה עליכם ללון בשקי שינה, בוודאי תשמחו לדעת שזה לא מדויק. כל אחד יוכל לבחור עד כמה יהיה ארוך ומאתגר טיול השטח שלו, ולכן ברור מדוע יש מי שיעדיף את הלינה בטבע ויש מי שישכור לו וילות בצפון מפנקות ומפוארות. מה שחשוב לדעת, זה שהכול הולך ושאתם בוחרים ומחליטים הכול! תוכלו לבלות כל היום בנהיגת שטח עצמאית ואח"כ להגיע לאחת מאותן וילות בצפון, להתקלח ולחזור לחיים המודרניים שאתם מכירים. לעומת זאת, תוכלו לבחור להאריך את החוויה בשטח גם ללינה, דבר שיאפשר לכם לראות את הכוכבים, לנשום אוויר אחר ולהיכנס לאווירה הרבה יותר רגועה ונינוחה. החיים שלנו מלאים בלחצים וכל אחד צריך מידי פעם להתנתק קצת וליהנות מאווירה אחרת ושקטה, כי למה לא בעצם? השילוב בין טבע, רכב שטח ואנשים שאתם אוהבים זה השילוב הכי טוב שאפשר לחשוב עליו, אז למה אתם מחכים?

 

 

 

Tags: