חושבים שהגיע הזמן להשקיע קצת בעובדים? אתם רואים שהם לא לגמרי מרוצים ומתחילות התלחשויות על כך שהגיע הזמן לצאת לבילוי משותף ביחד? אם כך, עכשיו זה הזמן הנכון לעצור הכול, לשים בצד את הפרויקטים שאתם עובדים עליהם ולתכנן יום כיף לכל העובדים. לא מדובר רק על פינוק שהעובדים מצפים לו, כי בפועל גם לעסק עצמו יכולים לצאת רק דברים טובים מבילוי משותף. העניין הוא שכאשר העובדים מגובשים יותר הם נהנים יותר ביחד, מה שאומר שגם תפוקת העבודה שלכם לרוב גדולה יותר. מצד שני, כולנו יודעים שלא קל להפיק ימי גיבוש, כי איך בוחרים את הפעילות המתאימה ביותר ואת המקום שאליו כדאי לנסוע? האמת היא, שאם עוד לא לקחתם אותם ליהנות מחוויה קסומה של טיול רייזרים בצפון אז עכשיו זה הזמן המושלם לכך, ואתם תראו שאיש מהעובדים לא יוכל להישאר אדיש לבילוי הזה.

טיול שכולל לינה

אם חשוב לכם שלעובדים תהייה הזדמנות כמה שיותר גדולה להתחבר ביניהם וליהנות ביחד, כדאי יהיה לחשוב על טיול שכולל גם לינה. טיולי רייזרים יכולים להימשך גם רק שעה או שעתיים, אך אם אתם כבר שוכרים אוטובוס ולוקחים את כל העובדים לבילוי, אז למה לא להתפנק קצת יותר? ככל שהטיול יהיה ארוך יותר כך יהיו להם יותר הזדמנויות להתקרב זה לזה, מה שאומר שהגיבוש יהיה מוצלח יותר. בטיולים שכוללים לינה ניתן לבחור בין לינה בבתי הארחה, מלונות או אפילו לינת שטח, ומאוד מומלץ להתייעץ עם החברה המקצועית שממנה תשכרו את הרייזרים לטיול. היום יש חברות שיכולות לא רק לתת לכם את כלי הרכב עצמם ולהעמיד לרשותכם צוות של מדריכים, שכן היום יש חברות שגם דואגות לכל שאר הפרטים. כדאי לשקול פנייה אל חברה כזאת שתדאג גם לאוכל, לשתייה וללינה כי בצורה כזאת לא יהיה עליכם להתמודד לבד עם כל ההחלטות והלוגיסטיקה.

כמה זה יעלה לעסק שלכם?

אין ספק שלקחת את כל העובדים לחופשה של יום או יומיים על חשבון המשרד זו הוצאה כלכלית לא מבוטלת, אך לא תמיד זה חייב להיות מאוד יקר. ראשית, זה תלוי בשאלה איפה לנים כי יש כמובן הבדל בעלויות של לינה בבתי מלון ושל לינת שטח. שנית, זה גם תלוי בשאלה לאיזו חברת רייזרים אתם פונים שכן לכל חברה יש תעריפים אחרים ואתם לא חייבים לבחור את החברה הכי יקרה שיש. שווה לכם להשקיע ולבדוק הצעות מחיר שתוכלו לקבל ממספר חברות שעוסקות בתחום, כי למה לשלם ביוקר? כמו כן, אפילו אם זו תהייה הוצאה כלכלית לא מבוטלת לעסק כדאי יהיה לזכור שמדובר למעשה על השקעה כי ימי גיבוש כאלה יעשו רק טוב לעובדים ולעסק עצמו.

 

תגיות: