איזה הורה לא היה רוצה לקחת את הילד שלו לפעילויות מהנות מידי פעם? הרי כולנו רוצים לפנק את הילדים ולראות אותם מתעניינים במשהו אחר מאשר באינטרנט או במחשב. זה נשמע לכם מוכר אך בכל פעם כשאתם יוצאים עם הילדים מהבית זה עולה להם הון? אם כך, זו הסיבה הראשונה שבגללה כדאי לחשוב על האופציה של  טיולי באגי בצפון. הסיבה השנייה היא ההנאה: אתם לא יכולים לתאר לעצמכם עד כמה הילדים שלכם ישמחו אם תיקחו אותם לחוויה כזאת, כי האמת היא, שהם צמאים לחיבור עם הטבע הרבה יותר ממה שאתם חושבים. אולי הם לא אומרים לכם את זה ואולי הם אפילו לא מודעים לכך, אך אתם יכולים להיות בטוחים שהחיבור לטבע יוכל לעשות להם, וגם לכם, רק טוב. עוד סיבה שבגללה טיולי באגי בצפון הארץ הם הבחירה הנכונה זו העובדה שבטיולים כאלה אפשר לשכוח את חיי היום יום וליהנות:

-          מהנהיגה

-          מהנופים

-          מהחברה הטובה

אז למה לחשוב פעמיים? בחרו עוד היום את התאריך המתאים לכם ובואו ליהנות מהטבע כפי שלא נהניתם ממנו שנים, כי למה לא בעצם?

האם כדאי גם ללון בשטח?

בשנים האחרונות, מאז שכל טיולי הבאגי והטרקטורונים הפכו להיות להיט גדול בארץ, ניתן לראות שיש דרכים שונות ליהנות מהם. כלומר, היום אפשר גם לחשוב על האפשרות של טיול באגי שכולל לינה, אז למה שלא תבדקו את זה לעומק? אומנם זה נכון שבדרך כלל טיול כזה יעלה לכם קצת יותר, אך הוא גם נמשך הרבה יותר זמן וההנאה ממנו יכולה להיות גדולה יותר. אם חשבתם לרגע שהלוגיסטיקה של טיול כזה תהייה מורכבת, כדאי שתדעו שאתם טועים. החברה המקצועית שאיתה תצאו לטיול טרקטורונים בצפון תדאג לכל מה שצריך עבורכם כך שהמשימה היחידה שלכם תהייה ליהנות מכל החוויה הזאת! לישון בשטח זה משהו שאנחנו לא עושים בחיי היום יום ואין ספק שבילוי כזה עם הילדים זה משהו שאי אפשר לשכוח כל כך מהר ולכן זה מומלץ בחום.

את מי כדאי שתיקחו איתכם?

אתם תוהים באיזה הרכב כדאי לנסוע לחוויה של טיול טרקטורונים בשטח? אם כך, אתם צודקים כי זו אכן דילמה לא פשוטה. יש אנשים שיעדיפו ליהנות מטיול כזה בהרכב זוגי ורומנטי ואילו אחרים יעדיפו לצאת עם קבוצה כמה שיותר גדולה. כמו כן, האם אתם מעדיפים לנסוע לטיול כזה רק עם האנשים שאתם מכירים או שחלק מהעניין זה לצאת עם קבוצה של אנשים חדשים כדי להכיר ולפתח חברויות? האמת היא שבתחום טיולי הבאגי והטרקטורונים היום בארץ השמיים הם הגבול כך שכל אחד יוכל למצוא את המסגרת המתאימה לו ביותר לטיול הקרוב, אז למה אתם מחכים? 

תגיות: