לבלות עם הילדים זה מסוג אותם הדברים שכולנו רוצים לעשות, כי אחרת למה הבאנו ילדים לעולם? עם זאת, לא תמיד יש לנו זמן לכך כי בדרך כלל אנחנו עובדים שעות נוספות ואז השנים פשוט בורחות ופתאום הילדים נהיים גדולים. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם חוששים שזה יקרה לכם? אם כך, ההמלצה שלנו היא לעשות משהו בנידון, ויפה שעה אחת קודם. אנחנו מציעים לכם לקחת את כל המשפחה לבילוי בלתי נשכח ואנחנו לא מתכוונים לעוד סוף שבוע באירופה. זה נכון שיש טיסות זולות וזה נכון שהיום נסיעה למקומות שונים בעולם הפכה להיות ברת השגה עבור רבים, אך מה עם טיול קטן בצפון הארץ? ישראל זו מדינה מקסימה עם הרבה מאוד פינות חמד ולכן כדאי יהיה לחשוב על בילוי מיוחד של טיולי טרקטורונים בצפון הארץ. טיול כזה מפגיש אתכם לא רק אחד עם השני ומוציא אתכם מהשגרה, אלא טיול כזה גם מאפשר לכם ליהנות מהטבע הנפלא שיש לנו כאן, אז למה לא?

מה עושים במהלך הטיול?

הדבר הראשון שעושים זה למעשה מה שלא עושים: לא גולשים באינטרנט בכל רגע נתון! לא נכנסים לבדוק הודעות ולא שולחים ווצאפ לכל העולם, כי הטבע הרבה יותר חזק מזה והריגוש גדול. כבר עצם העובדה שהילדים לא נמצאים כל הזמן מול המסכים יכולה לעשות אתכם מאושרים ואתם תראו שתיהנו מכל רגע. בנוסף לכך, במהלך הטיול עצמו המבוגרים יכולים ליהנות מהנהיגה על הטרקטורונים, דבר שלא קורה לכולנו בכל יום, וכל זה תוך כדי מעבר בנופים הכי יפים בארץ. הנסיעה עצמה לא מהירה כך שאתם לא צריכים לחשוש וגם אפשר להתאים לכם את המסלול שבו תוכלו לעבור בקלות מבחינת רמת הקושי. יש טיולים שיכולים לכלול מעבר בנחלים עם מים שאפשר לעצור וליהנות מהם ותמיד ניתן יהיה גם לשלב אוכל בכל החגיגה הזאת. הטבע בצפון הארץ זה לא משהו שכדאי להתעלם ממנו ואתם תראו שתיהנו ממנו בכל פעם מחדש, אז למה אתם מחכים?

חוויה שהמחיר שלה הגיוני

רוב ההורים אומנם רוצים לבלות עם הילדים כמה שיותר אך חוששים, ובצדק, מהמחיר. לכן אפשר להבין מדוע גם אתם תוהים כמה זה יעלה והאם לא מדובר על עוד הוצאה כלכלית גבוהה מידי. החדשות הטובות הן שהיום המחיר של טיולי טרקטורונים בישראל לכל המשפחה לא באמת גבוה, מה גם שיש תחרות בין הרבה חברות שעוסקות בתחום כך שמי שיוצא נשכר הוא הלקוח. אתם תראו שלא תשלמו מחיר גבוה מידי על הטיול הקרוב אפילו אם תחליטו להאריך אותו וגם ללון בשטח. יש היום מדריכים מאוד מקצועיים שיוכלו לקחת אתכם למקומות הכי יפים בצפון ואין ספק שזו תהייה חוויה מיוחדת ומגבשת לכל המשפחה. 

תגיות: