אם יש משהו שמאפיין את החיים המודרניים שכולנו חיים, זה שלא תמיד יוצא לנו לנוח, לבלות ביחד וגם ליהנות מהטבע שמקיף אותנו. הרבה אנשים מבלים את רוב שעות היום שלהם, ואת רוב הימים, מול המחשב ובמשרדים חשוכים, כך שאין ספק שמידי פעם צריך לעשות פעולה יזומה כדי לצאת החוצה וליהנות מהחיים. אם גם אתם מנהלים משרד עם הרבה עובדים ואם חשוב לכם לתת להם ערך מוסף לעבודה, כדאי שתחשבו גם על הגיבוש ביניהם. עובדים מגובשים בדרך כלל מגיעים לתפוקת עבודה גדולה יותר, כך שלמעשה מדובר על השקעה חיובית בעסק עצמו. אתם תוהים מה לעשות איתם ואיך לארגן להם יום גיבוש מהנה ומיוחד יותר לעומת ימי הגיבוש הרגילים? פשוט מאוד: הזמינו אותם לחוויה של טיול טרקטורונים בצפון הארץ! יש היום לא מעט חברות שמציעות טיולים כאלה עם מדריכים מקצועיים, ואתם תראו שכבר עצם הנהיגה על טרקטורון תרגש את רוב העובדים שלכם והם לא יוכלו להישאר אדישים לחוויה הזאת.

למה דווקא הצפון?

לא חסרים מסלולים מקסימים בישראל שנעים יהיה לעבור בהם עם טרקטורונים, אך אין עוד מקומות כמו צפון הארץ. בין אם המשרד שלכם נמצא בצפון ובין אם הוא נמצא בדרום, כדאי יהיה לעשות את ההשקעה ולהגיע למסלולי השטח המקסימים שיש לנו באזור הגליל והצפון. אתם תראו שכך ההנאה תהייה גדולה יותר, כי לא מדובר רק על נהיגה בטרקטורונים אלא גם על נופים מרהיבים שניתן יהיה ליהנות מהם. כמו כן, אם אתם רוצים שהטיול יהיה עוד יותר מרגש תוכלו גם לארגן לעובדים שלכם לילה אחד של לינת שטח. מובן שכדי לארגן זאת צריך לא מעט ציוד וגם צריך להכיר את השטח היטב, אך אל דאגה. החברה המקצועית שתשלח לכם מדריכים וטרקטורונים תוכל גם לארגן את הלינה בשטח עבורכם. ככל שיום הגיבוש לעובדים שלכם יהיה ארוך יותר כך הוא יהיה גם יותר מוצלח, בתנאי שהכול יהיה מתוכנן כמו שצריך.

טרקטורונים בטיחותיים

דבר נוסף שצריך להקפיד עליו כשרוצים לקחת את העובדים לטיולי טרקטורונים שמיועדים לקבוצות מאורגנות זו שאלת תחזוקת הרכבים. אומנם בדרך כלל מסלולים שמיועדים לקבוצות מאורגנות אלה לא מסלולים מאתגרים מידי מבחינת הקושי, אך למה לקחת סיכונים מיותרים? כדאי יהיה לבדוק לא רק ממתי החברה המקצועית שאליה אתם פונים קיימת, אלא גם כיצד היא מתחזקת את הטרקטורונים שברשותה. חשוב גם לבדוק מה חושבים אחרים על החברה ומהן חוות הדעת הכלליות, שכן חבל לפנות אל חברה שבסופו של דבר לא תצאו מרוצים מהשירות שלה. לעיתים גם כדאי להשקיע יותר כסף כדי לדעת שתקבלו תמורה מלאה עבור המחיר שתשלמו, כך שמומלץ לבדוק בשבע עיניים לאיזו חברה מקצועית של טיולי טרקטורונים אתם פונים. 

תגיות: