בימינו כבר אין ספק לגבי השאלה האם חשוב לדאוג לכך שהעובדים יהיו מרוצים או לא, כי התשובה היא חד משמעית: כן. עובדים מרוצים מגיעים בשמחה גדולה יותר לעבודה ועושים את המוטל עליהם הרבה יותר בקלות וביעילות. לכן, אם גם אתם מנהלים עסק כדאי יהיה לעשות הכול כדי לדאוג לכך שהעובדים יהיו מרוצים. אתם תוהים מזה אומר? אומנם זה נכון שהמשכורת והתנאים היום יומיים חשובים, אך מעבר לכך כדאי יהי גם לקחת אותם מידי פעם לפעילויות שונות. אם אתם מנסים לתכנן את יום הגיבוש הבא מחוץ למשרד כדאי שתחשבו בצורה שונה וכדאי שתיקחו אותם לבילוי מאתגר. בילוי כזה יכול לכלול נסיעה בשטח עם טרקטורון, ואין כמו צפון הארץ כדאי לטייל בו עם טרקטורונים. מדובר על אתגר שכנראה שהעובדים שלכם עוד לא ניסו מעולם קודם לכן, ואתם תראו שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש לכזאת חוויה, אז למה לא?

איך מתנהל הטיול?

ראשית, העובדים שלכם יוכלו לבחור האם לנהוג לבד בטרקטורונים או שהם מעדיפים מדריכים מקצועיים שייקחו אותם ממקום למקום. שנית, ניתן גם לבחור את רמת הקושי של הטיולים עצמם. זה אומר שניתן יהיה לעשות מסלולים מאתגרים במיוחד אך אם חלק מהאנשים חוששים הם יוכלו לבחור גם מסלולים פשוטים וקלים יותר. הנהיגה על הטרקטורונים עצמם כלל לא מסוכנת או מורכבת, כי בסך הכול התפעול של הרכב זהה לתפעול של מכונית רגילה. מה שכן מיוחד זו העובדה שעם רכבי השטח אפשר להגיע כמעט לכל מקום, מה שאומר שהעובדים יוכלו ליהנות מהבילוי בשטח ומהקרבה אליו. בחיים המודרניים שאנחנו חיים הרבה פעמים קורה שאנשים בכלל לא יוצאים לשטח כי הם נמצאים כל היום מול המחשב. לכן אתם, בתור מנהלי העסק, יכולים להציע לעובדים שלכם להתנתק קצת מהאינטרנט ולהתחבר לטבע, דבר שירגיע אותם וייהנה אותם מאוד.

ההשקעה הכלכלית שלכם

אומנם זה נכון שלקחת את כל העובדים שלכם ליום בילוי בשטח זו לא הוצאה כלכלית קטנה, פשוט כי מדובר על הרבה אנשים שאתם צריכים לממן עבורם את הטיול ואת האוכל לאורך כל היום. מצד שני, אתם יכולים להיות בטוחים שיש גם חברות שמציעות הדרכת טיולי טרקטורונים באזור שונים בארץ במחירים הרבה יותר נוחים ממה שאתם חושבים, אז למה לא? בכל מקרה לקחת את העובדים שלכם ליום גיבוש זו הוצאה כלכלית שכנראה תאתגר אתכם מבחינה כלכלית אך אם תבחרו באופציה של טיולי טרקטורונים זה יהיה יום גיבוש מיוחד. אתם תראו שהעובדים שלכם ידברו על יום הגיבוש הזה חודשים רבים אחרי שהוא יסתיים, כך שאין ספק שזו יכולה להיות בחירה טובה. שימו לב שאם תיפנו אל מספר חברות שעוסקות בתחום תוכלו גם לקבל כמה הצעות מחיר ואפילו להתמקח, כך שבהחלט כדאי לעשות זאת אם חשוב לכם להוזיל מעט את העלויות. 

 

תגיות: