אם אתם מנהלים חברה גדולה ומוצלחת בוודאי יש לכם לא מעט מחלקות בחברה, ובכל מחלה עומד מנהל או מנהלת. המנהלים של המחלקות השונות הם האנשים שבפועל צריכים לדאוג לכך שהכול יתנהל על מי מנוחות ושהכול יתבצע כמו שצריך, ולכן יש לכם אינטרס גדול לשמור את האנשים האלה מרוצים. מה זה אומר מנהלי מחלקות מרוצים ומה צריך לעשות כדי לגרום להם לתת את המאה אחוז שלהם? האם זה אומר שהם צריכים רכב על חשבון החברה? או שאולי מה שהם רוצים זה טלפון חדש? סוף שבוע בחו"ל עם כל שאר המנהלים? אם יש דבר אחר ברור הוא שצריך להיות קשר טוב בין מנהלי המחלקות בחברה, ולכן ברור מדוע חלק מהתפקידים שלהם זה לדאוג לגיבוש שבין כולם. תוהים איך כדאי לעשות זאת? אם כך, כדאי שתחשבו על טיולי רייזרים בצפון הארץ. זו חוויה שלא כל האנשים היו מארגנים לעצמם לבד, זו חוויה שמוציאה את המנהלים מהשגרה ואתם תראו שהם יחזרו מגובשים ושמחים יותר, אז למה לא?

תכננו היטב את יום הגיבוש שלכם

חשוב לדעת שכאשר מדברים על יום גיבוש שמיועד למנהלים יש לכם שתי אפשריות: או לפנות אל חברה שמארגנת טיולי רייזרים ולתת לה את המשימה להפיק עבורכם את כל יום הגיבוש או להיות מעורבים יותר בעצמכם בכל העניין. כדאי לבדוק מה יתאים לכם יותר אך אתם יכולים להיות בטוחים שאם תהיו מעורבים בכל פרט בהפקת יום הגיבוש הרי שהתוצאה הסופית תהייה טובה יותר. ביום גיבוש כזה, המיועד למנהלים, צריך לקחת בחשבון לא רק את כלי הרכב שעליהם הם ייסעו בשטח אלא גם את המדריכים ואפילו את הפסקת האוכל שתעשו להם. לכן כדאי להתחיל לתכנן את יום הגיבוש כמה שיותר זמן מראש, כי רק כך תוכלו להיות בטוחים שאתם לא שוכחים שום דבר וכי אתם אכן שמים לב לכל הפרטים שיוכלו לגרום ליום הגיבוש להיות כמה שיותר מוצלח.

נסיעה ברייזרים בכל עונות השנה

אם יש יתרון בחום הנפלא של ישראל, זה שכמעט תמיד נוכל לצאת לטיולי רייזרים וטרקטורונים בצפון הארץ. לכן, אפילו אם חשבתם לרגע שיום גיבוש כזה יתאים בעיקר באביב או בקיץ, בוודאי תשמחו לדעת שזה לא מדויק וכי מנהלי החברה שלכם יוכלו ליהנות מהחוויה גם בחורף ובסתיו. ברוב הימים לא באמת קר בישראל, אפילו לא בצפון, ותמיד יש נופים מקסימים עם פריחה מרהיבה שניתן יהיה ליהנות ממנה. לכן, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להחליט על תאריך שבו תרצו לקחת את כולם ליום הגיבוש ותוכלו להיות בטוחים שזו תהייה הצלחה גדולה. החוויה של נופים קסומים ונסיעה ברייזרים זו חוויה שאי אפשר להישאר אליה אדישים ולכן זו בחירה מצוינת ליום הגיבוש הקרוב.

 

תגיות: