מי מאיתנו לא רוצה מידי פעם לשבור את השגרה? לעשות משהו אחר וליהנות קצת מהחיים? האמת היא שכולנו זקוקים לכך, ולכן אפשר להבין אתכם אם גם אתם מחפשים חוויות חדשות שתוכלנה להעשיר את החיים שלכם. אם מזמן לא יצא לכם לבלות בשטח ואם מזמן לא נהניתם מחברתם של הילדים שלכם, כדאי יהיה לחשוב על טיול שישלב בין שני הדברים גם יחד. מצד שני, כולנו יודעים שככל שהילדים הולכים ונהיים גדולים יותר, כך גם יותר קשה לשכנע אותם לבלות איתנו יום שלם יומיים של טיול. זה נשמע לכם כמו בעיה מוכרת? אם כך, כדאי שתנסו להזמין את הילדים שלכם לחוויה של טיול טרקטורונים בצפון הארץ, כי אתם תראו שלהצעה כזאת הילדים לא יוכלו לסרב. הם לא יחפשו תירוצים כדי להתחמק אלא להיפך: הם לא יוכלו לחכות ליום שבו תצאו כבר לטיול כי זו חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.

מה עושים בטיול?

בדרך כלל יום טיול טרקטורונים מתחיל במפגש בשטח עם המדריך שלכם, וזה השלב שבו אתם גם לומדים כיצד לתפעל את הטרקטורון שלכם. אין כל סיבה לחשוש אפילו אם מעולם לא עשיתם זאת, כי לא מדובר על עניין מורכב מידי. כל מה שצריך זה לנהוג על הרכב הזה כמו שאתם נוהגים על מכונית רגילה, פשוט קצת יותר לאט והרבה יותר בזהירות. מה שמקסים ברכבים כאלה זה לא רק שהם פתוחים אלא גם עצם העובדה שאפשר להגיע איתם לכל מקום בשטח. תוכלו לשכור כמה טרקטורונים שאתם צריכים, כמובן בהתאם למספר האנשים שיוצאים איתכם לטיול עצמו. כמו כן, במידה ותחליטו שאתם לא רוצים לנהוג לבד בטרקטורונים תוכלו להזמין את המדריכים המקצועיים לעשות זאת עבורכם וכך תוכלו רק להיות שקועים בהנאה מהטיול עצמו.

עלויות הטיול

אם נשווה בין העלויות של טיולי טרקטורונים לכל המשפחה בצפון הארץ ובין טיולים אחרים שאליהם תוכלו לקחת את הילדים, אתם תראו שכאן לא מדובר על הוצאה כלכלית גדולה מידי. זה לא משנה אם תחליטו לצאת לטיול של כמה שעות או שגם תרצו לשלב בו לינת שטח, כי בכל מקרה ההוצאה הכלכלית לא תהייה גדולה. כמו כן, לא מדובר על הוצאה כלכלית מיותרת כי אתם תראו שבסופו של דבר, אחרי שהשנים יעברו, זו תהייה בדיוק מסוג החוויות שכל בני המשפחה יאהבו להיזכר בה. המשפחה זה אחד מהדברים הכי חשובים שיש לנו בחיים ואם אפשר לשלב בין בילוי עם המשפחה ובין טיול באזורים מקסימים בישראל אז למה לא? כדאי לשים לב לאיזו חברה אתם פונים וממי אתם שוכרים את הטרקטורונים כי לא מומלץ לקחת סיכונים בנושא הזה. רכבי השטח חייבים להיות מתוחזקים כמו שצריך ולכן עדיף לפנות אל חברה מנוסה שנותנת שירות בתחום הזה מזה שנים.

 

תגיות: