כל מי שיש לו מספר עובדים במשרד שהוא מנהל יודע לומר זאת: עובדים מרוצים עושים עבודה טובה יותר. עם זאת, לא תמיד קל לענות על השאלה איך אפשר להפוך את העובדים להיות מרוצים יותר, כי איך נדע אם מה שהם זקוקים לו זה טלפון חכם חדש או אולי יום גיבוש מושקע? האמת היא, שמנהלים טובים לא בוחרים בין האופציות אלא עושים הכול למען העובדים, ואין ספק שהאפשרות של יום גיבוש מושקע פעם או פעמיים בשנה זה לא מהדברים שכדאי לכם לוותר עליהם. לכן, אם גם אתם תוהים מה לעשות לעובדים, איך לצאת מהקופסא (ומהמשרד) ולגרום להם להנאה ולגיבוש, כדאי יהיה לקחת בחשבון את האפשרות של יום שלם של טיול טרקטורונים, כי זה לא משהו שהעובדים יוכלו להישאר אליו אדישים.

מהם היתרונות של יום גיבוש כזה?

לפני הכול, יום גיבוש שכולל טיול טרקטורונים זה יום גיבוש לכל דבר ולכן היתרון הראשי שלו זו העובדה שהעובדים שלכם יוכלו להכיר, לבלות ביחד וליהנות מחוץ למשרד. שנית, זו גם תהייה הזדמנות פרטית לכל אחד מהם ליהנות מחוויה אחרת שלא כל האנשים מכירים, כי הרבה מאוד אנשים מעולם לא נסעו על טרקטורון. בנוסף לכל אלה, בעידן המודרני שבו אנחנו חיים לא אחת קורה שאנחנו שוכחים לצאת מהמשרד, לעזוב את הטכנולוגיה ולהתחבר לטבע, ולכן יום גיבוש כזה יוכל להתאים לכל העובדים. לפעמים כל מה שאנחנו צריכים זה שמישהו אחר יארגן בשבילנו את הדברים ואז אנחנו נהנים מהם מאוד, ואתם תראו כיצד במהלך יום הגיבוש העובדים שלכם יהיו יותר ויותר רגועים. הם ישכחו את הנייד בצד ויעזבו את כל הלחצים, כי הדבר היחיד שיעניין אותם יהיה לתפעל כמו שצריך את הטרקטורון וליהנות מכל הנופים הקסומים בדרך.

כמה עולה ארגון של יום גיבוש כזה?

זה אולי נכון שתוכלו לארגן ימי גיבוש פחות יקרים, אך מי אמר שתמיד צריך לחסוך? כמו כן, כשמדברים על יום גיבוש בטבע לא תמיד מדברים על הוצאה גדולה מידי, אם כי צריך להחליט מראש כמה זמן תימשך החוויה. כלומר, אם תשכרו את הטרקטורונים ואת שירותי המדריכים רק לשעתיים כמובן שתוכלו לשלם פחות מאשר אם תשכרו את כל העניין ליום שלם. כמו כן, קחו בחשבון שאתם יכולים גם להאריך את יום הגיבוש ולשלב בו לינה בטבע, מה שאומר שאומנם העלויות תהייה גבוהות יותר אך החוויה גם תימשך יותר זמן. צריך לקחת בחשבון גם נתונים כמו האוכל שתרצו להגיש לעובדים והחברה המקצועית שאליה תיפנו, כי כל הפרטים האלה ביחד ישפיעו על השאלה כמה יעלה לכם התענוג. באופן כללי אתם יכולים להיות בטוחים שלא מדובר על הוצאה גדולה מידי וכי כל העובדים יחזרו מרוצים מחוויה כזאת. 

תגיות: